FAQ

Orice părinte vrea să afle ce tabere facem anul ăsta, în ce locație, ce activități organizăm, unde e locația clubului de teatru pentru copii, sau care este prețul cursului de public speaking pentru copii.

Am strâns toate întrebările relevante pe care le-am primit până acum și am pus toate răspunsurile aici.

Dacă aveți întrebări pe care nu le găsiți pe această pagină, vă rugăm să ne scrieți, și vă vom răspunde în cel mai scurt timp.

Întrebări frecvente

Înscrierea se face, la solicitare, la adresa de email [email protected], după plata avansului in contul indicat.

Prețul variază în funcție de tabără și este afișat pentru fiecare tabără în parte, pe site, la descrierea taberelor.

Plata se efectuează fie integral, fie în rate lunare până la achitarea prețului, în contul indicat.

Da. Se acordă un discount între 5-10% din valoarea taberei (în funcție de tabăra aleasă).

Fiecare tabără are o anumită tematică și activități specifice. Le puteți găsi pe site, la descrierea taberelor.

Fiecare tabără se desfășoară în perioade diferite. Perioadele le veți găsi pe site, la descrierea taberelor.

În taberele de la Runcu și Gura Râului sunt maxim 30 de copii, iar la Mușetești maxim 40 de copii.

Programul taberei se găsește în secțiunea dedicată fiecărei tabere în parte. Acesta este adaptat specificului fiecărei tabere.

Trasnportul nu intră în prețul taberei. Se poate organiza transport, contra cost, la cerere, în funcție de localitatea de plecare și numărul copiilor înscriși din aceeași localitate.

Prețul va fi stabili și comunicat în funcție de localitatea de plecare și tabăra aleasă.

Locul de plecare, în cazul asigurării transportului, se va stabili și comunica celor înscriși, în funcție de localitate.

Contract (care cuprinde și regulament tabără), acord fotografie și filmare, acord echitație (pentru tabăra de echitație), adeverința medicală (apt pentru tabără) emisă în ultima zi a săptămânii dinaintea începerii taberei.

Adeverințele se comunică fie pe email, la adresele [email protected] sau [email protected], fie pe whatsapp la 0752019685, fie aduse de copii la intrarea în tabără.

Regulamentul taberei este inclus în contractul care se semnează cu fiecare părinte.

Participarea la toate activitățile taberei este obligatorie pentru toți participanții. Excepție fac cazurile de boală sau accidentare care vor fi anunțate instructorilor, trainerilor sau responsabilului de tabără imediat ce apar. Dacă un participant nu se implică în activitatea taberei mai mult de ½ zi, vor fi înștiintațați părinții pentru a-l prelua acasă. În această situație, nu se va restitui suma achitată conform Contractului.

Orarul taberei va fi adus la cunoștința fiecărui participant și va fi respectat în totalitate, inclusiv orele de odihnă.

Programul nocturn de somn este obligatoriu. După ora de stingere, părăsirea camerei este interzisă.

Pe durata taberei este strict interzisă părăsirea taberei, a zonei în care se află intreg grupul, fără acordul însoțitorilor.

Accesul la TV pe toată durata taberei va fi permis doar în perioada în care minorul se va afla în camera în care va fi cazat, conform programului stabilit.

Telefoanele mobile, tabletele, i-pod-uri, walk-man, căști, laptop și alte gadget-uri aparținând participanților vor fi predate organizatorului taberei. Participanții le vor putea utiliza doar pe perioada șederii în camere. Nu sunt acceptate telefon mobil/tabletă, căști etc. în timpul programului zilnic de lucru. Numerele de telefon ale organizatorilor și a echipei de supraveghere vor fi puse la dispoziția părinților și astfel se pot afla informații despre copil.

Părinții vor fi înștiințați asupra oricărei situații problematice ce va apărea pe durata taberei (situație de accidentare, boală, alte situații...) prin telefon, în cel mai scurt timp. Părintele va decide care sunt pașii de urmat și îi va comunica organizatorului taberei. În cazul în care minorul participant manifestă stări de boală, Părinții acestuia vor fi anunțați de îndată și vor stabili, impreuna cu organizatorii, ce măsuri vor fi luate. De asemenea, Minorii Participanți care, pe durata taberei, manifestă boli transmisibile vor fi izolați până la sosirea părinților sau a delegaților acestora, care îi vor prelua.

Toate pagubele produse pe durata șederii în tabără vor fi suportate de către cel care le-a provocat.

Pe durata taberei copiii au acces limitat la telefon, astfel: dimineața, după micul dejun până la începerea activităților, seara, după cină, până la ora 22.00.

În caz de urgență se vor contacta instructorii taberei, ale căror numere de telefon vor fi comunicate fiecărui părinte.

Mesele se pregătesc în bucătăria fiecărei pensiuni, cu produse naturale și locale.

Vă prezentăm un meniu orientativ:

MIC DEJUN – bufet suedez: unt, ouă (pregătite diferit), cașcaval, brânză (diferite tipuri), iaurt, crenvuști/mezel, legume (roșii, castraveți, ardei), salată vinete, salată icre, cereale, dulceață, lapte, ceai

GUSTARE: Fructe / chec

PRÂNZ** Supă (cremă, cu găluști, pui cu tăiței de casă)/ciorbă (vițel, pui, legume); fel principal carne (ostropel pui, vițel la tavă, pui la cuptor, friptură) însoțită de garnituri (piure, cartofi prăjiți/la cuptor, orez/cus cus, mazăre cu pui, salate)

CINĂ*** Grătar carne (pui, vițel) + garnitură (cartofi prăjiți/la cuptor/legume la grătar/cuptor); pizza / paste/macaroane, desert (chec, plăcintă mere, plăcintă brânză, clătite, orez cu lapte)

* Meniul se poate schimba, ținând cont de cererile și preferințele copiiilor

** Se va asigura meniu diversificat zilnic pentru vegetarieni

***Carnea și garniturile de la cină vor fi diferite zilnic de cele de la prânz

Da, bineînțeles. Înainte de tabără, părinții vor fi rugați să comunice preferințele alimentare ale copiilor, eventuale alergii etc.

Copiii stau în camere de 2-4 locuri (în funcție de tabără; sunt tabere cu 2 locuri în cameră, altele cu 2-4 locuri). Fiecare cameră are baie proprie.

Copiii sunt repartizați în funcție de sex, vârstă apropiată, prietenii, frați.

În principiu, copiii nu au nevoie de bani, pentru că li se asigură toate mesele și apă.

Ar putea avea maxim 100 lei.

În fiecare tabără copiii vor fi supravegheați permanent de 2 instructori, la care se adaugă instructorii specializați pentru activitățile din tabără (teatru, echitație, ateliere etc.).

Tricouri (pentru fiecare zi), pantaloni lungi (cateva perechi, sa se schimbe), un hanorac, șosete care sa tina glezna (pentru fiecare zi), lenjerie intima (pentru fiecare zi), pijama, costum baie, bluza protectie solara (unde este piscină inclusă), prosop baie, prosop de plaja (unde este piscină inclusă)

Ghete / adidasi cu talpa aderenta, papuci interior/ papuci plaja (unde este piscină inclusă)

Sapca, geaca subtire de fas/pelerina de ploaie/umbrela mica pliabila

Periuta dinti, pasta de dinti, sapun/gel de dus, crema de protectie solara

Elastec de par (fete), ochelari, casca (pentru piscina, unde este inclusa)

Rucsac mic, bidon pentru apa, batiste de hartie si umede

Alte obiecte strict necesare, medicamente necesare (daca e cazul)

Incarcator telefon.

Da. Pentru fiecare tabără se ține legătura și se discută cu un asistent medical local.

Pentru fiecare tabără se crează un grup de whatsapp unde sunt înscriși toți părinții și acolo se comunică toate informațiile necesare pentru tabără, din timpul taberei, inclusiv fotografii și clipuri video (pe parcursul taberei, dar și la finalul taberei).

Spectacolele se transmit pe pagina facebook https://www.facebook.com/Happy-Free-Kids-Tabere-112139697249337/

Pe pagina de facebook https://www.facebook.com/Happy-Free-Kids-Tabere-112139697249337/ veți putea vedea fotografii, live-uri, activitățile desfășurate, spectacole din taberele anterioare.

Fotografiile și clipurile video se vor primi pe grupul de whatsapp dedicat fiecărei tabere, în timpul taberei și toate centralizate, la finalul taberei.

Înscrierea se face la adresa de email [email protected] sau prin formularul de contact de la pagina de Contact.

Prețul este afișat pe site și variază în funcție de modalitatea de desfășurare online sau offline.

Pentru acest activități este un abonament lunar ce se poate plăti direct prin site, cumpărând produsul dorit. Plata se face la începutul fiecărei luni pentru luna în curs.

Cursurile offline se desfășoară pe Bld. Mărăști nr.2.

Pentru cursurile online se comunică părinților și copiilor un link de zoom, după formarea grupei.

O grupă cuprinde minim 5 și maxim 10 copii.

Avem grupe pentru 5-7 ani, 8-13 ani, 14-18 ani.

Cursul se desfășoară în perioada octombrie-iunie.

Cursul se desfășoară în module. La sfârșitul fiecărui modul, se vor organiza spectacole.

Pe site sau pe pagina de facebook https://www.facebook.com/Happy-Free-Kids-107887620859285/ veți putea vedea fotografii, live-uri, activitățile desfășurate, spectacole.

Pentru fiecare grupă se crează un grup de whatsapp unde sunt înscriși toți părinții și acolo se comunică toate informațiile necesare, inclusiv fotografii și clipuri video.

Spectacolele se transmit pe pagina facebook https://www.facebook.com/Happy-Free-Kids-107887620859285/

Da, se primesc pe grupul de whatsapp dedicat, după fiecare eveniment.